-

THE LAST COUPLE OF DAYS.

Kategori: Allmänt

Ursäkta att jag inte har bloggat på 20 år typ men det är så mycket som är i gång just nu som jag måste ta tag i först och främst.. :) hoppas allt är bra med er. Annars då? Sportlov vilket är j-ävligt skönt + behövligt just nu och jag ska försöka njuta av lovet så mycket som jag bara kan! Här är i alla fall några få bilder jag har tagit under helgen, som jag lägger upp tills det blir mer inlägg, men nu tänkte jag mysa ner mig i sängen och kolla på någon film, godnatt! 
I fredags innan jag drog ut med några vänner!
Igår innan jag åkte till Birsta:)
Jag idag på stan en snabbis innan jag och min fina vän Özlem åkte till henne
Hon färgade håret (mycket finare irl)

Sist men inte minst en bild på oss tillsammans haha, precis innan hon skulle tvätta bort färgen ;-) 
Kommentera inlägget här: